Future Guardians
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي حماة المستقبل بالمنوفية

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

اين الفضفضه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
meshmesha
Moderator
Moderator
meshmesha

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالإثنين فبراير 12, 2007 4:38 am

صدمت عند تصفحى للمنتدى عندما وجدت هذا القسم خالى من المشاركات .. هل توقف الشعب المصرى فجأه عن الثرثره والكلام dardasha .. هل كثرت الضغوط والمنغصات لدرجه تجعل الفضفضه تندرج تحت بند "غير مهم " او " ما الفائده منها على اية حال "
ام قلت لدرجة انه لا يوجد ما يقال
اين مشاكلنا , متاعبنا , همومنا , قضايانا , اين كلامنا لمجرد الكلام والثرثره ؟ !!
اذا كان لديك مايقلقك ما يؤرقك فلتشاركنا اياه ربما كان الحل قريب اكثر مما تتخيل ربما اراحك مجرد الكلام فى الموضوع ربما وجدت ما هو اغرب واصعب من مشكلتك فتحمد الله على ما اصابك احيانا يحتاج الانسان لمنظور عين الطائر الشهير ليحكم على مشاكله الخاصه فهو منغمس حتى النخاع فى مشكلته ويعيش جميع تفاصيلها فيكون تماما كالشخص داخل المتاهه لايعرف اي طريق يسلك بينما من يراقبه من اعلى يرى المتاهه واضحة كالشمس والطرق التى يجب ان يسلكها الاخر بسهوله .. هذا هو منظور عين الطائر لماذا لا تطرح مشكلتك او ما يقلقك وتترك لنا مهمة عين الطائر لنخبرك اقصر الطرق واصلحها
Admin
Admin
Admin
Admin

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالإثنين فبراير 12, 2007 12:42 pm

تقريبا كده الشعب المصري بقه خالي من الهموم و المشاكل و هذا ما نتمناه بالطبع بس اكيد الباب ده في يوم من الايام هيفيد ناس كتير لو كل واحد قال اللي مدايقه و اتناقشنا فيه و وصلنا لحل و غيرناه من انسان تعيس الي انسان سعيد ان شاء الله و يبقي كده فاد غيره من اللي عنده نفس المشكلة .

يا رب دايما إغمر قلوبنا بما يفرحنا و كتر من افراحنا و قلل من اتراحنا
آآآآآآآآآآآآآآمييييييييييييين

amanAllah
http://forum.amrkhaled.net/showthread.php?t=46037&page=21
meshmesha
Moderator
Moderator
meshmesha

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالأربعاء فبراير 14, 2007 1:59 am

ااااااااااااااااامين
fadymakshat

fadymakshat

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالأحد فبراير 25, 2007 8:58 pm

أمهلوني يومين اتنين بس ......................

وابدأ في الفضفضة
بالذات عن مشاكلنا كشباب
يترى حلاقي ردود تنفع حلول .................. مش عاوز إحباط
african rash
Moderator
Moderator
african rash

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالأحد فبراير 25, 2007 11:08 pm

عن نفسي انا مش بحب الفضفضه مشكلتي احلها بنفسي و انا مش بحكي لحد مشكله الا الله فلا اشكو غير و لا اسئل غير عن اي شئ
meshmesha
Moderator
Moderator
meshmesha

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالإثنين فبراير 26, 2007 4:41 am

عن نفسي انا مش بحب الفضفضه مشكلتي احلها بنفسي و انا مش بحكي لحد مشكله الا الله فلا اشكو غير و لا اسئل غير عن اي شئ

ونعم بالله .. كلامك ووجهة نظرك صحيحه مية بالمية وياريت كل الناس تعمل كده مش هيبقى فيه مشاكل فى الدنيا ..
بس الفضفه هنا ممكن يكون لها معنى تانى يعنى لو مش بتحب تتكلم عن مشاكلك الشخصيه فيه مشاكل كتير عايشين فيها كلنا ومجرد الكلام فيها واثارة المشكله والردود والحلول المختلفه ممكن نلاقيلها حل او نبدأ نصلح فيها ده طبعا جنب دعائنا المتواصل ..
اتمنى تكون فهمت وجة نظرى ونشوف مشاركاتك فى باب فضفضه
meshmesha
Moderator
Moderator
meshmesha

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالإثنين فبراير 26, 2007 4:47 am

وابدأ في الفضفضة
بالذات عن مشاكلنا كشباب

اكيد ان شاء الله هنلاقى ردود تنفع حلول والا مكانش الباب ده له لازمه .. وصدقنى هتلاقى ردود عبقريه وحلول جذريه مكنتش تتخيلها بس الفكره فى التنفيذ وان شاء الله هنفذ
Admin
Admin
Admin
Admin

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالإثنين فبراير 26, 2007 11:00 pm

fadymakshat كتب:

وابدأ في الفضفضة
بالذات عن مشاكلنا كشباب

ان شاء الله انت بس ابدا بالفضفضة و كلنا اكيد هنشارك براينا عشان نلاقي حلول و ممكن ان شاء الله فكرة في دماغي اننا نحاول ندعم المنتدي بدكاترة في مختلف المجالات زي ما انا بحاول في دكاترة كليتنا عشان نستفيد من آراء الجميع شباب و كبار و نستفيد من خبرات الحياة .
http://forum.amrkhaled.net/showthread.php?t=46037&page=21
meshmesha
Moderator
Moderator
meshmesha

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالأربعاء فبراير 28, 2007 4:26 am

فكره جميله جدا اننا نستعين بناس اكبر مننا
احنا كشباب هنطرح مشاكلنا اللى عايشينها وحاسين بيها من وجهة نظرنا
والناس اللى اكبر مننا بحكمتهم وخبرتهم فى الدنيا يشاركونا وجهة نظرهم وحلولهم
يعنى من الاخر هنحاول " نفجر " الفجوه الشهيره بين الجيلين ....

فيه احسن من كده gooood
دمعه حزينه

دمعه حزينه

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالأحد أبريل 15, 2007 4:33 pm

انا مدايقه اوى ومكتئبا ومش عارفه ايه الحل think waaaa2 waaaa2 waaaa2 waaaa2 waaaa2 yoooooh
meshmesha
Moderator
Moderator
meshmesha

اين الفضفضه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اين الفضفضه   اين الفضفضه Icon_minitimeالإثنين أبريل 23, 2007 3:52 am

الحل انك تفضفضى فووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا وحالا واحنا باذن الله نساعدك

اين الفضفضه
صفحة 1 من اصل 1