Future Guardians
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي حماة المستقبل بالمنوفية

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هنودة

هنودة

اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Empty
مُساهمةموضوع: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالسبت مارس 31, 2007 12:11 am

مره واحد صعيدى حلم انه بيحفر فى بير غويييييط.. صحى لقى ايده فى مناخيره

واحد أعمى فتّح ... من الفرحة اتشل

واحد بلديتنا حب يعمل ارهابى.. خطف ابنه.. محدش سأل عليه قتله

صيدلي اتجوز صيدلانية... خلغوا تركبية...

بدل ما يهشتكوها.. كانوا بيرجوها

مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي

واحد صعيدي دخل الجيش ووقف حراسة على بوابة معسكر... عدى عليه الشاويش "محمد" وقاله:اللواء "فريد" جه؟ قاله : ماجاش يا شاويش "محمد"...

وبعد ساعة رجع له الشاويش محمد وسأله: اللواء "فريد" جه؟ قاله لسه ما جاش...

وبعد ساعة رجع له تانى وسأله اللواء "فريد" جه؟ قال له لسه ما جاش...

وبعد ساعة جه اللواء "فريد"... فقاله العسكرى : أنت فين من بدري الشاويش "محمد" حيخرب بيتك كككككككك

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: نكت جديدة   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 3:25 am

واحد قال لخطبتة لما ازمرلك تبقي انزلي قالتله انت جبت عربية قال لها
لا جبت زمارة

الرجل: هل هناك طريقة لحياة اطول الطبيب يقول
تزوج
الرجل: هل سيساعد ذلك؟
الطبيب: لا لكنك ستتوقف عن التفكير في اطالة الحياة

مره ولد صغير ركب تاكسى و والده قاله متتكلمش مع السواق كل شوية السواق يحاول
يفتح معاه كلام و الولد مبيردش فحاول يخليه يتكلم فبيقوله نفسك تطلع ايه لما تكبر والولد قاله مهندس زى بابا قاله طب لو بابا مهندس و ماما دكتوره الولد قاله ابقى مهندس طبيب فقاله لو بابا وماما دكاتره الولد قاله اطلع دكتور فقاله طب لو بابا طبال و ماما رقاصه فالولد قاله اطلع سواق تاكسى

كان فى طيارة فيها اربعة واحد امريكى وواحد ايطالى وواحد المانى وواحد صعيدى الطيار قال لازم
تلاتة ينطوا من الطيارة احسن تقع جه الامريكى قال احنا بتوع الشجاعة وراح ناطط وجه الالمانى قال احنا بتوع الكراتيه وراح ناطط وجه الصعيدى قال احنا بتوع الغلاسة وراح زاقق اللى جنبه

مرة واحد بيكتب جواب لاخوة فابنة دخل علية
قالو بابا هو انت بتعرف تكتب قالو يعنى عمك هو اللى بيعرف يقرا

مرة واحد امريكي وواحد اسباني وواحد صعيدي اتفقوا
مين بجيب اكبر تمساح راح الامريكي جاب واحد كبير وراح الاسباني جاب واحد اكبر وراح الصعيدي و ما رجعش راحوا يدوروا عليه لقوه شايل تمساح صغير و بيغني له بابا فين ؟؟
nonoos

nonoos

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالسبت أبريل 07, 2007 2:13 am

نكت ظريفة بجد بس نصيحة مني ..................
ممتكلمش مع السواق وإوعى تبقى صعيدي ( بتوع الغلاسة )

عدل سابقا من قبل في الثلاثاء أبريل 10, 2007 12:22 am عدل 1 مرات
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالأحد أبريل 08, 2007 2:44 am

حاضر من عنيا يا nonoos وميرسي كتير على مرورك الكريم
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: هاهاهاهاهاها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالأحد أبريل 08, 2007 2:57 am

مرة 3 خفافيش عملوا مسابقه علي الي يمص دم اكتر فالأول دخل بأه كله غرقان دم وقال : شايفيين الأرنب ده . انا الي ماصص دمه ... فالتاني دخل وبأه برده كله غرقان دم وقال : شايفين الجاموسه دي . انا الي ماصص دمها... فالثالث دخل وكله من ساسه لراسه غرقان دم وقال : شايفيين العمارة دي . فكله استغرب وقالوا اه .. قال : انا مشوفتهاش

ذهبت فتاة شقراء إلى الطبيب وأذناها محمرتان، ولما سألها الطبيب عما حدث قالت: كنت أكوي قميصاً عندما دق جرس الهاتف، وبدلاً من أن أرفع سماعة الهاتف إلى أذني رفعت المكواة فاحترقت أذني. قال الطبيب: وماذا حدث للأذن الأخرى؟ قالت: الأحمق اتصل مرة أخرى

مرة واحد اتخانق مع ابوة فسبلة البيت ومشى ابوة قالة رايح فين مردش علية وقام موقف تاكسى وركب السواق قالة على فين قالة ازا كان مقلتش لابويا هقلك انتا

مره واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى مزيعه بتقوله لو سمحت فين القمر قالها اهوه قالتلو مبروك كسبت عشرين جنيه قالها فى واحد تانى هناك اهوه

بيقولك حمار بيشم بمناخيرة فى الارض فحك مصباح علاء الدين فطلعلو المارد كلمة بلغة الحمير شبيك لبيك خدامك بين ايديك تطلب اية الحمار رد علية وقالة عايز ابقى بنى ادم العفريت بص فى الكتاب ملقاش غير صفحة الصعايدة الحمار قالة لالالالالالالالالالالالالالالا خلينى حمار زى مانا

هاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاها
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: لا نكت بجد حلوة   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالإثنين أبريل 09, 2007 1:49 am

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن."راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له
"انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض

يهودي بيصلح ساعات ابنه مات فقاللوله انعي ابنك في الجرنال قام كاتب
كوهين ابنه مات وبيصلح ساعات

توأم شاف أخوه قال له كنت فين من الصبح أمك حمتني مرتين

مرة واحد اجنبى وواحد فرنسى وواحد هندى عايزين يسمعوا صدا صوتهم راحوا عند جبال نياجرا
الاجنبى قال:هاللوصدا الصوت رد وقال:هاللو
الفرنسى قال:بونجور صدا الصوت رد وقال:بونجور
الهندى قال:هنجينج بوج شينج صدا الصوت قال :اية؟ بتقول اية؟؟

مرة واحد غبى مش عايز يروح المدرسة ابوه قاله ليه مش عايز تروح المدرسة اصل يا بابا المدرس بيقولى انا غبى ومبفهمش قالوا تب انا هروح معاك المدرسةوهشوف المدرس المهم ان ابو الواد راح المدرسة قال للمدرس انت ليه بتقول على ابنى غبى ومبيفهمش المدرس قال انا هثبتلك ان ابنك غبى راح المدرس قال للواد روح شوفنى فى مكتب الناظر وتعالى راح الواد وجيه قال مش موجود فى مكتب الناظر راح ابو الواد قال ملقتهوش فى مكتب الناظر انزل شوفو فى الحوش
nonoos

nonoos

مُساهمةموضوع: اضحك للصبح   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 10, 2007 3:07 am

مرة ثلاثة مجانين الدكتور جاب ثلاث كبايات مياه فقال لهم "أغطسوا" غطس أتنين ولم يغطس الثالث وتوقع الدكتور أنه خف فقال له "لماذا لم تغطس؟" قال له "خايف أغرق"

مرة واحد ندل فتح مصنع بيبسي , كتب على العلبة "رج جيدا قبل الفتح"

مره دكتور راح مستشفي المجانين علشان يكشف عليهم فرسم لهم باب علي الحائط و قال لهم "افتحوه" فراحوا يفتحوه ما عدا واحد، افتكر أنه عقل و بقى كويس فساله "ليه ما فتحتش الباب" قاله "لأن المفتاح معايا !!؟؟"

واحد راح مطعم في فرنسا.كان عايز يطلب شربه قال للجرسون(جارسوه عايز واحد شوربوه) فالجرسون قاله باردون؟ قال الراجل لا سوخنوه

بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا
مرة ثلاث مساطيل راكبين عربية ففجأة العربية وقفت فواحد قال للتانى :"انزل شوف العربية مالها" فنزل مطلعش فنزل التانى يشوفه مطلعش فنزل الثالث قال لهم :"فيه إيه ؟؟" فقالوا له :"هسسسسس العجلة نايمة"
مره اتنين طلبه مساطيل قاعدين يكتبوا ورا الاستاذ فى المحاضره وكل ما الاستاذ يمسح السبوره يقطعوا الورقه!!!!

مره ثلاث نسور بيتراهنوا مين يصطاد أكتر ,النسر الأول راح ورجع فكان منقاره عليه دم فسألوه النسور التانين الدم ده من ايه قالهم شايفين الصخره اللى هناك اصطتدت عندها أرنب,فراح النسر التانى ورجع فكان منقاره عليه دم أكتر فسألوه الدم ده من ايه فقالهم شايفين الشجره اللى هناك اصطتدت عندها غزاله,راح النسر التالت ورجع مليان دم فى كل حته فى جسمه فسألوه الدم ده من ايه قالهم شايفين العمود اللى هناك ده قالوا له اة قالهم انا ما شفتوش

اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54

nonoos

nonoos

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 10, 2007 3:14 am

bravo bravo bravo

dardasha dardasha dardasha

mooooo mooooo mooooo

gooood gooood gooood

هاهاهاهاهاهاهاهاها
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالأربعاء أبريل 11, 2007 1:59 am

thaan thaan thaan

mooooo mooooo mooooo

1105 1105 1105

شكرا جزيلا على المرور الكريم
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالأربعاء أبريل 11, 2007 2:04 am

bravo bravo
great great
hahaah hahaah
hehehehe hehehehe
000007 000007
ghfdgh ghfdgh
sfdgasdf sfdgasdf
لا نكت جميلة يا nonoos
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: نكت جديدة موت   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالأربعاء أبريل 11, 2007 2:22 am

واحد بخيل بيجى بالليل ويقول لولاده مين يتعشى ومين ياخد جنيه فكلهم يقولوا ناخد الجنيه وبعدين يجي الصبح ويقولهم مين يفطر ويدى لبابا الجنيه

مره واحد صعيدى اتعزم على حفلة تنكرية راح بعت اخوه

واحد قال نكته قديمه التراب طلع من بؤؤه

مرة جماعة صعيدة رمو نكـتهم في البحر السمك ضحك عليهم

مرة واحد صعيدى عايز يسافر فى القطر وممعهوش فلوس راح جايب ورق دمغه من البريد وحاطه على قفاه وقام راكب القطر الكمسرى قاله هات الاجرة سكت قاله تانى هات الاجرة قاله انتا حمار مش شايف ورق البوسطه انا جواب مسوجر راح الكمسرى ضاربة على قفاه قاله ايه اللى انتا عملته دا قاله دا ختم البوسطه

مرة بطة راحت للبقال وقالت له عندك سكر قال لها لا رجعت بعد اسبوع وسالته عندك سكر قالها لا رجعت بعد يوم وقالته عندك سكر قالها لا معنديش سكر و مش ناوي يباة عندي ولو شفتك تاني هدق رجليك المفلطحين دول في الارض بالمسامير رجعت تاني يوم و قالتله عندك مسامير قالها لا قالتله طيب عندك سكر
nonoos

nonoos

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالخميس أبريل 12, 2007 12:25 am

اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54
اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54 اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها 54
هاهاهاهاهاهاهااهاهااهاها
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالسبت أبريل 14, 2007 2:16 pm

ميرسي اوي يا nonoos على مرورك الكريم
دمعه حزينه

دمعه حزينه

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالأحد أبريل 15, 2007 12:45 pm

هههههههههههه جمدا طاحن تسلم ايديك
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2007 7:19 pm

* ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء ؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد ..

* مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوي واللي تخبطه السيارة مرتين يطلع برة اللعبة..

* تايه بيسأل واحد ماشى في الشارع ايه اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك واقطع الشارع

* واحد ندل فتح مصنع كولا كتب على كل علبة : خضها منيح قبل الفتح

* وحدة راحت تخطب لابنها .... ام العروسة بتسألها ... ويا ترى ابنك بيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله ، ابنى ما بيدخنش ... الا اذا سكر ..

* بلدينا ماسك قنبلة وعمال يحدفها من الإيد دي للايد دي ، قابله واحد تاني قال له : يخرب بيتك ولما تنفجر في وشك ، قاله : ما تخافش معايه غيرها

* واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

* واحد نذل ابوه طرده من البيت وهو طالع كتب على السور ، مقر حركة طالبان

* صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع

* مرة واحد راح السودان بالليل ملاش حد

* مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشي في الجنازة يقول : كان صاحي وبيلعب

* واحد عم بقول لخطيبته انا مش غني ولا عندي مرسيدس ويخت زي محمود بس انا بحبك .. خطيبته: وانا كمان بحبك لكن احكي لي اكتر عن محمود
http://forum.amrkhaled.net/showthread.php?t=46037&page=21
midosnan

midosnan

مُساهمةموضوع: رد: اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها   اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها Icon_minitimeالإثنين أبريل 30, 2007 4:52 am

عريس عصبي يوم فرحه كتب في بطاقة الدعوة: الزفت اللي هايجي ميتأخرش...واللي مش جاي في ستين داهية ... والعيال الرذلين الصغيرين يتخمدوا فى البيت..... و اللي هاتجيب موبايل كاميرا هفقع لها عينيها الاتنين....وابقوا اطفحوا في بيوتكم .. كفايه اللي دفعته للموكوسه العروسه.... اللي هتمد ايدها عالتورته هقطعهالها ..وابقى حلي في البيت ياختي انتى وهى .. منتو زي القطط تاكلوا وتنكروا .... الرقص ممنوع .. الضحك بصوت ومن غير صوت ممنوع...... وابقى عيل لو اتجوزت تانى

اي حد عنده نكت يحطها هنا .... ها ها ها
صفحة 1 من اصل 1